söndag 23 maj 2010

De har varit en förträfflig helg, sånär som på att spättan har
varit duktig på jobbet och jag ledig...tråååkigt.

Men trots avstånd och motsatt dygnsrytm spinner vi på riktigt sköna
planer!!

Det blir så spännande!! Efter tisdag får ja antingen va riktigt
glad, eller långt nere i skorna. Jag hoppas på alternativ nr 1!!

Min balkonglåda vittnar om relativt gröna fingrar redan!!

Mysigt kalas hos moster och riktigt god mat!!

Mamma-hoppas huvudvärken går över tills imorn.

Sov gott alla glada!!

2 kommentarer:

Josefine sa...

Jag hoppas oxå på alternativ 1! Jag har redan börjat inreda, plantera, måla och bygga i mitt lilla huvud! Håller alla tummar och tår!

Anonym sa...

Hanna sa...

Jag vill bara passa på att sälja in mina tjänster...jag är vass med hammaren och vet vad som är rakt och vad som är snett!!

o jag har redan tittat ut den perfekta inflyttningspresenten...! :)