tisdag 12 oktober 2010


Mohahaha!

Den som tänkte att detta skulle bli enkelt har fel, nu har ni fått värma upp, nu kör vi på riktigt.


Känner att det kommer i luften
Höra skriken från överallt
Jag är beroende av spänningen
Det är en farlig kärleksaffär
Kan inte skrämma nickels ner
Har ett problem, säg mig nu
Enda som är på mitt sinne
Är som Gon "köra den här stan ikväll
Är som Gon "köra den här stan ikväll
Vi Gon

Vi är, ja, sa jag att det är vi
Detta är Roc Nation, pantsättning din lojalitet
Få y'all strapatser på, alla svarta allt
Svart kort, svarta bilar, alla svarta allt
Och våra tjejer är koltrastar, ridning med de Dillingers
Jag får mer djupgående om du pojkar verkligen verklig nog
Detta är La Familia kommer jag att förklara senare
Men för nu, låt mig gå tillbaka till detta dokument
Jag är en par band ner och jag tryna komma tillbaka
Jag gav Doug ett grepp, förlorade jag en flip för fem stackar
Ja, jag talar fem kommatecken sex nollor prick noll?
Tillbaka till kör cirklar "runt niggas, nu har vi sågat upp
Håll upp

3 kommentarer:

Josefine sa...

Jag kan!!! Men vill precis som igår inte avslöja nått.. :)

J sa...

nej vet Du vad...denna var madly svår!

J sa...

Denna tar knäcken på en...gaaaaaaaah vad faaaasen är det för låt!??!