söndag 26 juni 2011

Asså vi har det bra här. Måhända har vädret inte blivit mycket bättre sen i måndags, men så skitsamma!

Jag vill bara redovisa juni månad;

2 x bröllop. Ett i Småland, och en festvariant i Köpenhamn.
1 x student. Lisakusin har blivit stor.
1 x 80-års kalas för mormor. Svinfint att ha en så underbar mormor.
1 x 60-års jubileum för Anki, tur med vädret, massa fina folk och god mat. Jag arbetade också hårt med att fotografera "krambilder". En lyckad tillställning.
1 x dop. Lille Zach vet nu vad han heter och hade ordnat med en riktigt fin kakbuffé som gick i blått!
Därtill kommer midsommar som inte gick av för hackor. Nubbe, sill, jordgubbar och stugsafari mitt i natten. Klockan 01 sa jag god natt, tanten måste sova.

Men vi vilar mycket däremellan. Så skönt att kunna ta en lur mitt på dagen, koka sig en kopp java, spela badminton i en kvällssol.

Snart hyllar vi oss precis som Karlsson. Karlsson på taket.

2 kommentarer:

J sa...

Vilken häääääärlig Juni 2011! Mycket fest, mycket kärlek just the way we all like it :)
xoxo

skegrie sa...

Ååå ni verkar ha det så rart. I veckan kommer jag/vi.

Puss