lördag 20 augusti 2011

Ni tror mig inte. Jag tror mig inte själv.
Lång historia ska göras kort nu.

Planering och inbjudan till boulefest, lån av tält och klot och pepp som fan! Solen skulle lysa och alla såg fram emot kalajet.
Fredag inför ledig helg med boulekalaj och hämta kompis vid tåget, bjuda på fin husmanskost, dricka rosé och garva så allt gungade. Krypa till kojs i lagom tid för att stiga upp och förbereda världens bästa boulefest.
God natt, sov gott. Snark.
Vakna ganska tidigt, dricka lite vatten, somna om. Vakna igen och känna det som om jag är i en tvättmaskin. Drack jag så mycket? Är huvudet kvar eller är det bortsprängt?
Lägga mig under en filt i trädgården, kallsvettas, vara allmänt dålig.
Konstatera att jag mår sjukt illa. Riktigt jävla illa.
Införstå att man inte kräks i en mulltoa. Kuta runt hörnan och kräkas i rabatten iförd endast tröja och trosor. Upprepa sista steget 7 ggr inom två timmar.

Inställd boule. Inställning bull.

Fy fan alltså.

5 kommentarer:

4U2 sa...

Men så tråkigt ... krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig.
Kramizz
Irene

J sa...

Stackars Malliiiee! krya på Dig!

mrs. N-B sa...

Ushiamej!
Nått ball blev så bull.... kry på't så föreslår jag en federballtävling; the battle of the landscapes
SKÅNE vs. SMÅLAND
Favorit i repris?
P&k!!

mrs. N-B sa...

alltså när tant är frisk igen förstås!
(och när skorpan och madicken känner sig manade!!) :)
HAPPY TUESDAY EVERYBODY!