torsdag 15 september 2011

Så. Tell me!

Vilket elbolag har ni?!

5 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Hm. Godel.

Kolla på Elskling, bara sätt att hitta alternativ. :)

fröken Olsson sa...

Sen vi flyttade Eon men innan hade jag Godel och var nöjd. De ger sitt överskott till välgörenhet och man kan precis som med de flesta elbolag betala några ören extra för grön el (vind och vattenkraft).
puss

mrs. N-B sa...

Telge energi har vi!
elnätsnota ligger på cirkus 150 kr, och själva elräkningen på 240 kr. vi stödjer grön el i detta hushåll också.
bra där, fröken Olsson!

Mysig helg tillönskas alla!

J sa...

Hmmm men Fru N-B...då har Niväl Eon OCKSå va!??! Jag hatar Eon. Det finns Bandidos, Hells Angels, Cobras, Original Gansters och Eon. De har skickat oss räkningar vid 3 tillfällen för sammanlagt 3400 kr som jag har inte förstått NÅGOT av och när jag har ringt dem och undrat vad det är för räkningar de skickar så har det svarat vid ALLA TRE tillfällen ooj det är fel det är bara till att riva, men det står ju en uträkning om förbrukning svarar jag VARJE gång MEN nej...det är fel. Sanningen är att sådant kallas BLUFF FAKTURA. Vi har nu Godel och Eon men kan man komma ifrån Eon!??!

Mmmmm... sa...

Näe. Inte kan man komma ifrån eon (pissföretag!!) men man kan ju byta förbrukningen. Eon är som systembolaget, omodernt och med dåligt utbud. Telge ska jag kolla upp. Evt God El. Men först Telge.