torsdag 17 juni 2010

Jag har inte duschat på några dagar nu. Kanske två. (Jag vet,
förlåt mamma.)
Utöver det jobbar jag i total kaos för tillfället, alltså total
kaos.
Alltså, jag svettas ett antal gånger om dagen, inte mycket, men
visst, varm kan vi lätt säga att jag blir i alla fall.

Och mycket kan jag tåla, men idag var dagen då koloniduschen skulle
användas!
Utomhus.
Endast kallt vatten.
(Mamma, se ändå va jag gör för hygienens skull..)

Jag beskriver händelsen med ett enda ord: uppfriskande!

Kall om huvudet kollar jag nu på bra fotbollsmatch. Mexiko-Frankrike.
Inte helt klart vem jag hejar på. Riktigt bra.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Huu du får inte bli sjuk bara.. Som jag brukar säga, hellre en smutsig fru än en sjuk fru!

Anonym sa...

tänk för längesen när det verkligen var EN ÅRLIG tvagning?! crazy att föreställa sig...

som nybliven latte-mor blir det kanske 2 duschar i veckan, men desto fler turkiska tvättar.

FSI (for Smålands information)
turkisk tvätt = att badda vatten under armarna!