onsdag 16 juni 2010

Tänk när den här saken slår ut! Som det kommer se ut, som en
soluppgång varje dag!!

Vi är väldigt tacksamma att vi skonat den i allt trädgårdsarbete.
Vi är nämligen som Kattlas soldater. Använder alla verktyg, tar oss
friheter vi inte borde, vi är helt plötsligt "gräsmattefascister",
trimmar kanter och sågar ner syrenträd, räffsar, krattar och sopar.
Knyter snören och diskuterar plantor.

Såhär kan det låta:
- Asså eh...va tror du om den här?! Det måste väl va ogräs?!
- Mjaäe..vet jag inte..kanske?!!
- Amen, jag tar bort den, vi har ju ändå tusen likadana till, vem
odlar så mycket av en enda sak?! Nä. Jag tar bort den! - Ja. Jo. Det
är likabra.
- Eller?! Ska jag inte?!

Hahaha!! Fatta!! Det är hysteriskt! And I Love it!!

Kollolife-ja tack.

1 kommentar:

josefine sa...

Ja detta kollolife är så spännande. Mona på jobbet tipsar om att vi ska lära känna grannarna, tydligen sitter de inne på massa trädgårdstips vi borde utnyttja. Jag tycker vi hör med grannen mittemot.. Hur som helst tycker jag att vi gör en bra insats i kollot, jag menar för mycket jordgubbsplantor kan nog aldrig bra.