tisdag 3 augusti 2010

Asså.

Vi kör lite hemmafest. Idag är min fredag kam man säga. Jag är ju hårt arbetande hela helgen sen.

Iaf, Spättan har gått helt kall. Hon är full.

Hon konstaterade nyss att hon inte mår bra av det här. Hon har förlorat.

- ja asså, jag måste somna, annars spyr jag.

Nu gick hon.

- äh, jag kommer ju inte kunna spy.

...fortsätter ut mot toa...

- åh, men du ska ju bada ju.

Inte alla hönsen hemma nu. Och sen är jag förundrad över valet att gå och kasta upp kommer före att somna. Men klart, hon är ju smålänning och dom spar ju på det mesta. Sömn är uppenbarligen viktigare att ha på kontot.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Är det fest så är det.. Hemska hemska bild! Men så gott jag sov sen då!

medicinkvinnan sa...

naw ljuva spättan!
bilden avslöjar lätt att skönhetssömnen går före allt!

J sa...

Kunde inte Medicinkvinnan aka Somekind of Dr Quinn komma med några läkande örter och liknande!??!
HAHA