onsdag 19 oktober 2011

Ibland sviker humöret och lusten. Av olika anledningar naturligtvis.
Då måste man arbeta med sin inställning, man har ju bara sig själv!

Men, ibland kan det va så satans svårt. Dels att hitta tid för sig själv, och sen att när tiden väl finns, vad gör man då?
Hur hittar man energin och lusten tillbaka?

Jag sitter här nu, mätt och belåten, nöjd. Men inte helt 100.

Jag gillar inte status nöjd. Man ska inte nöja sig. Jag nöjer mig inte.

Nu vill jag veta, hur gör ni? Förutom att äta choklad och bada badkar och mysa. Hur tänker ni?

Kram

Ps. Det är mensen jag väntar på, därför detta deppiga höstjag.

2 kommentarer:

Spättan sa...

En fin tjej gav mig en gång ett bra tips. Klä sig fint o sminka sig så att man känner sig fin. Sen vila o lyssna på bra musik! Men framförallt, prata med människor som ger positiv energi!

J sa...

Mycket bra tips Josy det är väl typ så jag gör med :) MNE OM inget av detta fungerar så gäller det att ta i med hårdhandskarna men den starkaste medicinen som finns på vår jord den heter :mjukisbyxorochenxxlt-shirtisoffanmedtv´npåochenhaägendazsienahandenochenskedidenandra.
Märk väl att det är INSTANT lindring och mycket beroendeframkallande :)
xoxo