söndag 9 oktober 2011

Igår var det 30-års skiva för Makkan. Det var många människor som kom, riktigt fint kalaj!
Man skulle komma halvmätt och törstig. Det gjorde vi. Det känns idag. Att vi var törstiga menar jag. Men så skoj!

Fick inte en enda bild på fölsegrisen himself, men väl på hans dam. Och min dam.

Nu ska jag ut i kollo och koka en kanna kaffe, låta djuren kuta lite. Solen står på himlen och den 23 oktober är det stora bytaredagen. Då ska jag byta allt jag äger mot allt vad Johanna äger. Jodå.

5 kommentarer:

Spättan sa...

Mumsiga vinläppar jag ligger inne på! Men på bytaredagen, innebär det att vi kan byta till oss Zach?!

Malinininin sa...

Inne med. Det heter inne med.

Zach ja. Undrar va hon ska ha för fisungen?!

mrs. N-B sa...

hahahahahaha!! exakt, lilla smålandsloppan. inne MED! ;)

tror tant-i-kvadrat verkligen att mamma J skulle få för sig att byta ut sin lille pigge yanke doodle boy mot.... ja vad skulle ni lämnat fram som förslag till byteshandeln? Izac d.ä. & d.y.??

nä nu spirar nyfikenheten... vad innebär bytaredagen?
ha en underbar start på denna veckan, mina vänner!

ps. halloween nalkas så va på er vakt för tveeeoo smeeoo amerikanarepojkahr kåmer att trick&treata i just ERA KVARTER! ds.

J sa...

Jaa älskade Josy....här måste jag hålla med hahah inne med är det! Men fin är du som tusan :)

HAHAHHAAAAA jepps det stämmer Fru N-B, byter ALLT utom min Z+A+M aaaaaaaaaw mina finisar se DE GÅR BARA ICKE ATT BYTA dessa!!! :D!

Oooh Halloween! Z är redo med halloween tröjor från hans fina Gudmor! Nästa år ooooh hääääääeeerrreeegöööööö nästa år då ska det firas och sviras Halloween! För DET vill jag lova! MEN Familjen K-W står redo med candy this year just incase Den-Den stops by! ;)

Spättan sa...

Åhh jag ursäktar min dåliga svenska! Tur att jag har min språkpolis till sambo som kan ha svenskundervisning på kvällstid. Tentamen väntar på söndag.. Gaah!