måndag 8 november 2010

Mondaymoody!

Tillbaka på jobbet efter en högpresterande helg. En helg full av insikter och möten. Mest möten med mig själv. Men å andra sidan, jag Är ju en ganska kul tjej när jag sätter den sidan till.

Spenderar kvällen framför dumburken. Känns lite som att tv-kanalerna vet att man behöver en bra start på veckan. Det serveras alla möjliga härliga och idiotförklarande program. Perfekt för gräsänkekvällar!

Tror jag ska ta mig en whiskeypinne, det om något känns som en ypperlig avslutning på måndagen.

3 kommentarer:

4U2 sa...

Fina bilder.

J sa...

Manic Monday...usch..håller med...men nu är det tisdag och så fort man vaknar på onsdag så händer något märkligt man blundar i en kort stund och så är det lördag...I just dont get it....

Lysande ögonblick! sa...

Låter som en ljuvlig kväll! :-)