söndag 13 mars 2011



Sunday madness!

Tänkte att jag skulle dra till med en video som aldrig blir tråkig! Jag tittar på den när jag har tråkigt eller är sur, eller bara är sugen, som nu.

Jag är inte bakis, jag bara gillar fulla människor.

En vinballe folkens! Fröken J är vinnaren! Hon satte huvudet på spiken! En vinballe är således impotens på grund av en aning för högt alkoholintag. Skoj!

Så, nästa fråga; Hur många kilo hud tappar en normal människa under sin livstid?

Sug på den karamellen!

2 kommentarer:

J sa...

Hooooraaay är det sant!! Har jag vunnit så skoj!
men då ska vi se denna nya frågan var MycKET SVÅRARE!!!
HAr verkligen INGEN som helst aning vet inte ens vad man ska tippa på.....
oook here goes nothing...5 kg hahaha :P det är mitt svar and I am sticking to it!

Spättan sa...

10 kg?