fredag 13 maj 2011

Att solokvista lite.

Spättan och hunden har stuckit till skogs. Småland närmare bestämt. Och imorn, innan solen gått upp, ska jag till Stockholm! Det ska roas.

I alla fall. Jag solokvistar lite. Jag gör sånt som jag är bäst på själv. Folk som känner mig vet att jag gillar det. Är hemma och bara hänger. Hänger med mig själv, och det är så skönt.

Laddar energi inför helgen, tänder ljus och dricker saft. Ska lägga mig tidigt, glo på tv, bläddra tidning och surfa.

Men ändå. Det är tomt utan familjen. Slängde en halv korv i izacs skål efter maten, och tog ut ett extra glas. Söndag ses vi igen!

Önskar alla en fin helg!

1 kommentar:

mrs. N-B sa...

Det här med att ladda batterierna har vi på vår sida om Regementet osså gjort i helgen! Läggdags när lille D bäddats ner har givit totalt 32 timmars skönhetssömn under denna regniga weekend som gått: jag säger bara hellooooo MONDAY, BRING IT ON! :)

Imorrn ska jag till Stockish, men i tråkigt businessärende - 08 på en lördag känns ju mer PLEASURE-AKTIGT! Hade du kul däruppe?

Äntligen ett dagsord som kändes fonetiskt korrekt: suprized!