fredag 20 maj 2011

Hur fan var det nu man gjorde med en sån här?!

Lilla gulle.

3 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

naaaaaw. gulli.

J sa...

HAHHAHAHAAA eeeller huuuur!

Jag minns speciellt schizo-tiden
Jaaaaaaa (med ljusglad röst) för att i nästa andetag köra Neeeeeeej (med basröst) hahahah man låter fan inte klok! HAHahha!

Vänta bara oooh vad jag ska gosa upp honom och snusa i hans valp nacke :) Så himla söt!

Dagens ord smosce just DET ska jag göra på Kalles hals hahahha

mrs. N-B sa...

hahahahahaha!!! Hon där mami Jay K-W är för rolig! VARFÖR associerade jag till EXAKT samma innebörd av ordet smosce?? en FEEET smush-smosce-TSCHÖSS ska valpen Karlsson få nästa gång vi ses!

Men en sån liten modemedveten söt-bjäbbis kommer ju BARA bli bortskämd i familjen C.B.I.(K?)... Jag menar, titta på honom... Med dom där valpögonen... Han vet exakt vad han gör! ;)

Trevlig helg gänget!! P&k!!!