tisdag 8 februari 2011

Kontraster.

Vi minns alla min dust med den kvinnliga perioden. Uschiamej!

Nu är det Spättans tur. En av förbannnelserna med två kvinnor i samma hushåll.
Jag blev arg, Spättis lipar. Ja, med humor, hon har glimten där inne, jag ser den jäveln.
Idag till exempel.
Vi ska ju träna är det tänkt. Men ekonomin stämmer inte riktigt för mig, så jag kan inte träna på flashigt gym just nu. Resultat; lip.
Program på tv om hemlig miljonär som skänker pengar till bättre behövande. I detta fall en baddräktskung. Slutkläm; lip.
Gå och lägga sig i tid så att man är någorlunda människa i tid till jobbet. Bra idé, konsekvens; lip.

Men glimten där inne, jag ser den. Den glimtar till hela tiden. Den jäveln.

Vad lipar ni för när ni kan?

Sov gott.

3 kommentarer:

Sättan aka sillen sa...

Haha, buhuuu, hahha, buuhuuhu, hahaaaa....GAAAH!

exfrun sa...

Jag gråter nästintill aldrig längre... Har svårt att bestämma mig om det är bra eller dåligt?!?

Den som kan bemästra sina hormoner och använda dem som vapen kommer att ta över världen!

J sa...

Jag grät i princip inte på 30 år sen kom lil Z och nu är det som en kran jag inte kan stänga hahhaa både vid glädje och sorg! Jag tycker det är härligt! Låt tårarna forsa som vattenfall känslor är nyttigt för själen! <3