söndag 27 februari 2011

Ljuvlig helg.

Flytt igår, bra planerad, väl kalkylerat, fint packat och grym effektivt! Bra där!

Efteråt käkade vi på favoritstället; se bild ovanför. Gott som in i fan som vanligt!

Aftonen tänker ni, vad hände då? Jo, jag slängde ihop en helstekt fransyska, till en temperatur på 73-74 grader. Äh, ni vet, sånt man gör bara.

Idag då? Jo tack, badminton, en timme, blod, svett och tårar! Kul! Och, nu var det bara jag och Spättan som spelade, men intensivt, och spännande. Ska vi gå helt enligt räknetabellen, vilket vi borde, så står det nu; 2-0, Skåne.

Just nu är det ryggläge på soffan, och för ovanlighetens skull ha hunden lagt sig mittemellan och somnat...han gör aldrig det annars! Gos på hög nivå!
Big brother på tv-äntligen förnedringsprogram på bästa sändningstid! Perfekt att bli sömnig till!

Good sunday!

3 kommentarer:

Hanna numera Käppastanbo sa...

Fantastiskt vilken produktiv helg du haft! O vilken stabil gruppledare sen, kom ihåg att ställa ut ölen på balkongen och allt!! Från flera håll ha orden kommit - "detta är nog den mest välplanerade flytten någonsin", jag myser och känner mig trygg i att CSN-skulden inte var förgäves utan att min produktionsledarroll även fungerar i skarpt läge!

Vi har ännu inget kök...det betyder att du gärna får bjuda på middag vilken dag som helst, fransyska går bra!! Min föda består av energy bars och snickers. Frukost idag: kaffe och juleskum..

Kram och tack för all er hjälp!
puss

Spättan sa...

Onekligen en välplanerad flytt! Bra jobbat! Toppen helg som vanligt. Men måste ändå säga att besöket av fransyskan gjorde helgen extra god! Mer fransyskor åt folket!

J sa...

Nu nuuuuuuuuuu kan jag kommentera igen....har varit alldeles perplex av förändringen Du vet som när man var liten och blev sådär handlings förlamad för att någon hade tagit ens plats runt köksbordet hahhaha
Låter som om Ni har haft en underbar helg. Måste få höra hur Du gjorde den franska kon svårt det där med stek tycker jag!
Love
J