måndag 28 februari 2011

Ledig måndag, välbehövligt.

Lagat dundergod middag, längtar redan tills jag får sluka matlådan under morgondagen!

Och sen, bilden, en stolpe nära här, går förbi nästan varje kväll, när Izac tar kvällsdrillen. Ser det inte ut som om skägget från Mio min Mio ska komma glidande närsom?! Älskar den där stolpen, och det där trädet. Får en mysig känsla i kroppen varje gång jag passerar. Fast ibland stannar jag en minut eller två, står och tittar. Tänker på Mio, och den där vita hästen, den jag så mycket önskade mig...

2 kommentarer:

Mrs. N-B sa...

Åh vad mysigt!

Härligt när man stöter på saker som tar en många många år tillbaks i tiden - just den känslan är obeskrivlig....
men i'm feelin you all the way!

J sa...

Håller helt med Mrs N-B!
Det kan göra min dag att man till ex står i en affär eller tar en promenad och luktar något man har luktat en gång i tiden något uuuunderbart gaaaaah så mysigt eller när man hör en viss låt som verkligen placerar Dig tillbaka på platsen man hörde den första gången! UN-DER-BART!