onsdag 12 januari 2011

Får jag ödmjukast be om att presentera en liten kotte!!?

Årgång 2010, av bästaste sort!

Den här bilden, när jag fick den så smälte jag som allt smör under solen. Vackraste barnet.

Det är något visst när ens äldsta vän får barn, en ny era skjuter ut i världen, nya milstolpar ska nås. Man blir på något sätt stolt, eller inte man, jag blir det! Jag känner mig liksom så deltagande, även om jag inte är den som mest springer ner dörrarna hos nya lilla familjen. Jag är där ofta i min tanke, oftare än familjen säkert vet.

Med tanke på historia och hur livet varit för nyblivna mamman kändes det extra bra när hon berättade att det var en grabb hon skulle få.

The K-legacy fortsätter, nya rötter sätts i marken.

Stolt och glad.

Finaste Z!

5 kommentarer:

J sa...

Först så hoppade hjärtat till en gång när jag såg min finaste gosse och sedan hoppade den till en gång till (first of all second of all HAHA) PLUS att tårarna började forsa ut när jag läste Ditt fina inlägg! Min Älskade äldsta finaste vän tack för Dina vackra ord! All all kärlek <3 xoxo

Hanna sa...

Fantastiskt fin!! all lycka till er!

Josefine sa...

Han är ljuvlig!!!

Josefine sa...

Åkte precis förbi Mamma J med barnvagn, hon såg härligt lycklig ut!

J sa...

Tack tack :) både Hanna och Josy blir varm i hjärtat av att höra/läsa det!
Hahha såg Du mig idag så kul! Fullkomligt ÄLSKAR att vara ute och gå med honom
<3<3 till Er