tisdag 4 januari 2011

Kollade på när lilla familjen planerar "fix-i-ordning" i sitt nya kök. Allt ska rivas! Allt ska bytas! Det mäts, det snurras mustascher, det slits hår och frågas frågor.

Framför allt funderas det på hur stort ett vanligt köksbord är. Är det 50cm? Kanske 60? Eller är ett helt vanligt köksbord helt enkelt 70?
Finns det ett mått på ett vanligt jävla köksbord?!

Idag har jag varit latman lagom och sen fick det va nog. Tog ett varv längs havet, även på havet. Hunden ville till Danmark, men jag tyckte att det var en aning långt. Vi vände hemåt och konstaterade att där var hjulspår vid Zlatans hus.

Nu är vi hemma, en mör hund och hans matte.

Puh.

2 kommentarer:

Fru fixare sa...

Klockren bild!! haha, man ser tydligt skepsisen (och besserwisserattityden) i mitt kroppsspråk. Jag hade ingen aning om att du fotade..

Hör av dig om du får reda på måttet, hade hjälpt!

J sa...

Jag skulle lägga min röst på 60!!