torsdag 6 januari 2011

Spättan vill bara meddela att hon äter hur mycket som helst nu för tiden. Asså hon bara äääälskar mat.

På tåget på morgonen äter hon en dubbelmacka (ja, vi har diskuterat ersättningsord, men hittar inga), och sen äter hon minst två mackor vid niosnåret, och sen lunch på det, och sen såklart fika på eftermiddagen, och sen middag när hon när Käppastan. Och jobbet står dom med frukt hela dagarna, hur bra är inte det?! Ja, asså, dom får inget annat. Hurdå menar du undrar jag? Jo, såsom julklapp eller nått. Men ändå mat. Frukt. Det är det bästa som finns.

Kolla bara bilden, hon har blivit dubbelt så mycket människa. Och äter dubbelt så mycket mango.

4 kommentarer:

4U2 sa...

Ler! Trodde jag såg dubbelt.

Josefine sa...

Men det är ju så, jag älskar verkligen mat. Dig o mat! Jag tror jag ska starta ett tv-program, den ska heta spättans väg till kylen! Puss

J sa...

I hear You Josy!!! Håller fullkomligt med!

ellasalmonella sa...

Alltså Spättan kallades spetan när hon var liten coincidence?!