lördag 29 januari 2011

God morgon alla glada!
Det är jag, spättan som gästbloggar lite. Ni vet, så som de gör i alla stora bloggar. Tänkte inte vara sämre jag. Jag är ändå sambo till en väldigt häftig bloggalicous tjej!

Som ni alla förstått har jag har jag haft en mindre svacka. Det här med tandvärk är verkligen inte min grej. Det visade sig att jag hade en såkallad Dry socket, inget jag kommer gå närmre in här på bloggen med risk att M kommer tappa läsare. Men det är bättre nu o jag vill passa på att tacka alla fina läsare för härliga rim o peppningar, det värmer ska ni veta!

Ikväll blir det kalas hos Hanna. Vi ska dit om en stund o hjälpa till med maten. Får se om jag kan vara till nån nytta, kanske kan hacka en lök eller så. O imorgon kära vänner, imorgon blir det gymmet! Utflykt o gymmet. Ni hör, det kommer bli en underbar helg!

Vad ska ni göra i helgen?
Vad ni än gör, ta hand om er o njut av de sista grå januaridagarna. Snart börjar våren o lyckliga tider, o vi vet ju alla hur jobbigt det kan bli.

Over and out, puss o kram, tack o hej..
/Spättan

4 kommentarer:

ellasalmonella sa...

Shit, dry socket, otur!
Det har morsan också haft
Då förvandlades hon till ett odjur
åt bara barnmat och saft

Memn passa dig spätta
för går det för sig som för mor
gå ner 5 kg är inte det rätta
för nån som inte är så stor!

Josefine sa...

Haha! Fint rim syster! Jag verkar dock haft en mer kunnig tandläkare som stoppade ner en tamponad i hålet o som ett mirakel blev jag botad. Lite som att föda barn kan jag tänka mig, att man glömmer bort hur ont det gjorde. Så jag slipper både barnmat o viktminskning! Puss

Mrs. B sa...

LOVE.... Att det införts gästbloggning!

J sa...

Håller med Mrs B we löööööööv gästblogg!