fredag 7 januari 2011

I veckan var jag med Olsson på lunch mellan lägenhetsfixeriet. Då passade vi på att harva omkring på muséet här i stan. Vi och många många barnfamiljer. Vi tittade på många djur, bland annat den här fiskvarianten. Den bär sin säd i pannan. Det enda manliga djuret som inte tänker med sitt tredje öga kan man säga.

Idag har jag äntligen nosat reda på första avsnittet på 3e säsongen av Jersey Shore. Det var egentligen det jag ville säga.

Imorn visar jag de vandrande pinnarna, och kanske skryter jag om ytterligare tv-programsfynd.

God natt.

1 kommentar:

Ms Olsson sa...

Älsade djuren på muséet!! Blogginnehaverskan blev djupt imponerad av mina långtgående kunskaper i vilken fisk (och andra arter) som heter vad utan att fuskläsa på skylten!

Mysigt avbrott i det hårda renoveringsarbetet, mer sånt!

puss o kram